Asås:)

Är faktiskt i Asås idag vet inte hur länge jag stannar men får se:) kom precis hem till mamma från jessica skrattar alltid lika mkt när vi e med varandra:P
fick planerat att hon ska färga mitt hår imon och det känns jääävligt gött eftersom jag har velat göra det ett bra tag!:P
så nu får vi se vad de blir..

är ju fortfarande ganska förkyld men det får gå ändå orkar inte bara sitta hemma..
på fredag bär det av till ullared med Essy och Sofia ska bli skönt att få komma ut lite:P
sen i helgen blir det dop också för lilla Vilja:)

annars ska jag träffa Angelica en sväng också hoppas jag på eftersom jag ändå e i stan men e ju som sagt fortfarande förkyld och vill inte smitta alla men så länge vi inte sitter och klänger på varandra så borde de inte vara någon fara:P hihi vill även träffa pappa men han vill jag verkligen inte smitta eftersom han har så dåligt immunförsvar..
nu har bebis hicka igen haha den har det typ jämt nu för tiden hihi
och snart kommer den inte hicka i magen längre det är ju inte många dagar kvar nu det är helt sjuuukt 28 dagar till beräknad bf.. men kommer säkert gå över tiden minst 2 veckor haha
jaja har inte så mkt mer att skriva nu men kanske skriver sen

So long// Sofie


Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha jaaa du är så knas du gumman inte konstigt man garvar som en idiot när man är med dig! Du skrämmer mig kvinna!!!! Vi grejar till ditt hår skit fint imon så är du snygg som tusan på din babyshower! Jag kommer att vara sååå sjukt trött imorgon alltså men men de får gå! pussa den underbara bebismagen från mig och emil hälsar att han vill ha sin kompis nu, kanske blir de till att knipa i Varberg om vi springer tillräckligt fort inne på Ullared. du är ju typ 20 m ifrån mig så jag tycker vi säger hej och hejdå innan jag drar t jobbet. ringer senare pöss hej

2010-08-24 @ 17:39:29
URL: http://jessicathelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0