Dålig med uppdateringen..

Har vart lite dålig med uppdateringen i helgen men har helt enkelt inte orkat eller haft tid..
har blivit sjuk också inte alls roligt! hög gravid och sjuk är ingen bra kombination!
just att jag har förkylnings astma gör inte saken bättre speciellt inte på natten, vaknar antingen upp av att jag måste pissa eller att jag knappt kan andas:S
jaja men jag kommer väl överleva det ända som fattas nu är ju att bebis kommer mitt uppe i det här också haha

men men vad har jag gjort annars i helgen? va i källby igår hos M´s bror och hämtade lite däck till en bil annars har det vart ganska lugnt janne mikey fritte och line satt och drack öl här i lördags och spelade wii och jag satt och åt iis haha

men det är inte direkt att jag blir avundsjuk faktiskt på att dom får dricka det ända man kan sakna är att ta ett glas vitt ibland men de får bli sen någon gång inte så viktigt:P

Idag är det 29 dagar kvar till BF heeelt sinnesjukt vill ha min bebbe nuu! fast den kan vänta tills jag är frisk och babyshowern är över haha blir nog lite lättare så.. nepp nu ska jag ringa ahem och boka städ besiktning på min g:a lgh så blir de gjort.

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Det skall bli gott att kunna ta sig ett glas vin när bebis är född! :)

2010-08-23 @ 15:20:50
URL: http://misscandlee.blogg.se/
Postat av: jessica thelin

Fan så kände jag med under min graviditet typ, shit va gott de hade vart med en öl.. Men nu lockar de inte för fem öre, jag myser hellre med Emil. Man omprioriterar fett mkt när man fått bebis! Men klart vi ska ta ett glas vitt du och jag gumman någon härlig kväll!! du får uppdatera din blogg oftare tycker jag!! pösss pössss

2010-08-24 @ 08:32:37
URL: http://jessicathelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0