Flängt heeela dagen!

Har vart ute och åkt typ hela dagen vart i borås en sväng sen tillbaka till vga sen till asås sen ut till garaget så de har inte vart mkt man har vart hemma.. men de har vart rätt skönt för så som de ser ut här vill man inte vara hemma haha
imon måste jag verkligen städa och handla ska även in till stan och få köpt en skjorta och ett par skor till goding. sen även försöka hitta en klänning till mej som jag kan ha på dopet på söndag för jag har verkligen ingenting att ha på mej!

guud vad trött man är idag! och bebis trycker mer neråt för varje dag som går..
vill att bebis ska komma nu nu nu!!!! men snart så!
skulle åkt till ullared imon egentligen men de blev inte av denna gången heller väldigt tråkigt faktiskt men jessica kan ju inte hjälpa att fk håller på att jobbar sig mot henne! jag ska ju även ringa dom på måndag för jag har ju inte fårr några pengar heller från dom även fast jag fick lön denna månaden, jag ska ju få pengar som jag har blivit lovad!

jaja ska ringa dom på måndag tänkte jag.. jaja snart blir det sängen men först lite maaat:D


So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Line

FK suger,min johannas kille har väntat i över 60 dagar på sina pengar men inte fått än..

2010-08-27 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0