förkyld?

Har vaknat några gånger i natt och har haft lite ont i halsen.. är ju iofs inte så konstigt eftersom min käre lille sambo har precis vart sjuk..
men men lite förkylning har väl ingen dött av..

hoppas jag inte har åkt på en urinv. infektion bara för när jag skulle på toa i morse så sved det lite.. men men kanske bara är tillfälligt får la se mer under dagen..

annars så är jag faktiskt ganska trött men gick upp ur sängen för jag kunde inte sova.. så är de ibland!

Idag ska jag träffa Angelica kl 12 och tror Emma skulle med också:) får la se vart vi ska äta/ fika idag haha
men behöver komma in till stan och få tjöta av mej lite har ju suttit här heeeela veckan och det räcker!

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0