förvärkar som spökar?

har haft väldigt ont imagen idag till och från speciellt nu ikväll mest på höger sida..
antar att det är förvärkar.. och om det är det så vill jag inte veta hur förlossningen kommer bli haha
men men får la se hur de blir inatt blir de värre får jag väl ringa förlossningen och rådfråga dom vad dom tycker..
men de är nog ingenting men är lite nojjig för min bm har aldrig bett mej om urinprov för att kolla äggvitan och sen att jag har haft denna jobbiga huvudvärk gör inte saken bättre..
kanske skulle ringa mvc imon och rådfråga med dom eller nåt?

har föresten fått konstiga utslag på armen som liknar bett men har inte vart ute nåt så jag vet inte vad de e
haha man blir bara mer nojjig för varje dag som går:P


jaja back 2 reality
So long // sofie



Kommentarer
Postat av: Daniella - mamma till Nea

Tycker absolut du ska ringa din bm om detta.. både huvudvärk och magsmärtor kan vara tecken på havandeskapsförgiftning.. som jag förstår de är du ganska svullen oxå? och det kan man oxå blir av havandeskapsförgiftning. vill aboslut inte skrämmas eller så. det är ju säkert inget men tycker helt klart du ska se till att få lämna urinprov. jag va inte alls nojig å kollade upp varenda liten grej när jag va gravid.. men som sagt.. se till att få lämna urinprov så vet man med säkerhet så det inte är något.. så slipper du oroa dej med! KRAM!

2010-08-09 @ 22:19:56
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Anki mamma till Milly

tycker du ska kolla upp de vännen, jag hade huvudvärk och svullnade hade även äggvita i urinen, men blodtrycket vart bra. men absolut värt att kollas upp. inte roligt om de skulle var havandeskapförgiftning.

vilket vi hoppas att de inte är.

utslagen på armen kan vara nässelutslag jag fick de på benen och armarna när jag svullnade.

hoppas de löser sig :)

kramar

2010-08-09 @ 23:04:56
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: monki

vad konstigt att du inte lämnat urinprov,

jag fick lämna hela tiden fast allt var bra

men dom kanske har andra rutiner i vga

tänk att det snart bara är 1 månad kvar till lilla bebisen är här :) KRAM

2010-08-11 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0