Gudars!

Jag säger bara gudars! detta kommer bli lite av ett klago inlägg för jag måste få av mej lite.. nu märker man verkligen att de börjar närma sig slutet kan inte sova nåt på nätterna och plus att jag e snuvig och hostig gör de inte saken bättre..
kommer knappt upp ur sängen när jag vaknar och måste kissa på nätterna längre.. och jag har så fruktansvärt ont när jag ska vända mej om eller när jag ska klä på mej kläder! förbannade foglossning!

vill bara ha ut dig lille vän nu! börjar få så ont i ryggen och sitter jag eller ligger för länge så kan man ju knappt gå sen!

jaja hoppas at du vill komma snart fast du kan väl vänta tills jag bir frisk för då kanske jag är lite starkare:P
just nu sitter man ju bara och hostar och snörvlar hela tiden!

jaja ska till mitt jobb en sväng som sagt idag hade jag tänkt mej annars ska jag ju färga mitt hår om nu jessica orkar vilket jag hoppas annars skiter jag it och klipper av håret haha

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Välkommen in i klubben! Man känner sig sådär lagom kul när nån frågar hur det är! hehe

2010-08-25 @ 15:32:54
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0