ingen bra dag..

nepp idag har vart en dålig dag blev skit ledsen.. har inte gråtit så mkt på jag vet inte hur länge..
men men orkar inte ta upp de just nu..

har fått denna låten på hjärnan verkligen!
http://www.youtube.com/watch?v=V0PzZjCZX2k
sitter och lyssnar på den hela tiden vet inte men den får mej att må bra:)

bebis har vart helt överrörlig idag verkligen, har knappt kunnat sitta vid datorn för den trycker så mkt på rev benen och blåsan..
imon blir de iaf in till asås, skönt att komma ut lite och inte bara sitta hemma hela tiden..

idag har jag iaf inte gjort typ någonting vaknade kl 11 skönt att få sova lite eftersom jag inte sover typ någonting på nätterna så får man ligga typ hela dagen ist.. får väl passa på nu för sen blir de inte mkt sömn:P
vi va inne i asås en sväng och handlade idag också.. annars har jag inte gjort typ nåt bara suttit framför burken hela dagen förutom när jag lagade mat typ..

imon på dagen skulle malin kanske titta förbi en sväng hade var bra eftersom jag vill att hon ska kolla på lite papper jag har för jag fattar nada! korkad e jag, jag vet haha
och allting kommer säkert bli försenat med mina papper för att lönekontoret e helt cp..
gahhh jaja jag kan inte göra mer men de e ju vi som får stå utan pengar och de känns skit!

jaja nu tror jag att jag ska lägga mej och kolla på en film
so long // sofie

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-04 @ 13:17:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0