ingen bra natt inatt:(

Inatt har jag sovit skit dåligt.. har vart uppe och kissat konstant.. skit jobbigt då jag inte har haft nåt sånt innan..
så idag mår jag allmänt skit och allting känns skit...

gick faktiskt och tog mej ett bad för en liten stund sen tänkte de skulle få vara skönt att koppla av lite men bebis va ju helt galen i magen så inte blev de någon avkoppling inte..
jaja det e ju helt enkelt sånt man får leva med..

usch vad jag mår illa blää inte alls kul..
idag började mannen jobba igen känns skit tomt hemma och det enda som finna att göra är att städa och det har jag ingen ork till..

vill ha min bebis nu, vill faktiskt veta vad de e som rör sig i magen på mej är de en flicka eller en pojk?
dom flesta nu i de senaste tror att de blir en tjej vilket jag iofs också tror eftersom de e så mkt tjejer i släkten, men man vet ju aldrig:)

sen är de så mkt tankar som flyger omkring i huvudet på mej.. tänk om det är något fel på barnet eller om de händer nåt under förlossningen?
jag vet man ska inte tänka så men de går inte ur huvudet tänk om..

jaja nä om man kanske skulle gå över till M´s mamma och hämta hunden så jag kommer utanför dörren lite kanske och inte bara sitter inne och tycker synd om mej själv..

skriver kanske senare
So long // sofie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kolla så de inte är urinvägsinfektion. Det hade jag konstant i slutet med Tor.

2010-08-02 @ 13:16:48
Postat av: anki

även om tankarna att de kan gå fel på förlossningen gärna vill ta över så får man försöka tänka att de är proffisonella och kan sitt jobb.

inte för att ngt nu kommer gå fel. de kommer gå kanon :)

2010-08-02 @ 17:59:56
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: jo jag vet men man har alltid dom där tankarna och jag vill inte de egentligen:(

2010-08-02 @ 19:06:59
Postat av: Malin och Wiggo

Jaa visst är skorna snygga =) mohahahah rea på Shoe4You i Vgda ju =) gå dit dom har mellan 50-70% rea =) skit kul fanns jätte fina skor=)



Visst rullar tankarna men det är så det är under sista delen av grav, kisseriet är säkert tack vare att knodden ligger o trycker..



BTW bara en liten sak ; när folk kommenterar till dig gå in på deras sida o svara då för annars vet dom aldrig att du svarat =) Ingen Pik verklich not =)

Puss på dig gumman du fixar allt o det vet du =)

2010-08-02 @ 19:47:57
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0