Looong time no seen.

Jag veeet.. jag har inte skrivit på jääätte länge men har helt enkelt inte haft varken ork eller tid till de i det sista.. men men vad har hänt sedan jag skrev sist?
jag har inte blivit mamma än iaf vilket är bra för det är för tidigt lill* vännen får allt stanna inne en stund till:P
men herregud nu börjar jag verkligen växa jag som va så stolt över min lilla bula i v.18 och nu känns de som om man börjar bli stor som ett hus!

iaf så har jag fått gå hem på havandeskap vilket känns väääldigt skönt då jag har haft ganska mkt problem med lyft och sådant nu i de sista när jag har jobbat.. samtidigt som de är skönt att få gå hemma är de en pina..
man tänker på toook för mkt och hamnar lätt i depression..
sen vart alla mina vänner som sagt har tagit vägen de undrar man faktiskt man försöker träffa dom men oftast har ingen tid eller så är det annat.. skit tråkigt verkligen, behöver ju så mkt stöd nu och då  får jag som minst :(

hoppas man lär känna massa mammor nu sen när man har fått ut sin lillbebis så man har några att prata med och även ha stöd hos..
sen har man nästan alltid något att prata om när man har nåt gemensamt..

tänkte bara skriva lite nu ikväll eftersom jag e ledig nu kommer jag ha tid till att skriva lite oftare:P
lägger även in lite bilder ni får se:P
so long  /sofie

v. 20


v.33




Kommentarer
Postat av: anneli

vilken fin mage du har =) förstår dig, märkte också detta när jag väntade tindra att såå många vänner typ bara gick upp i rök kändes det som å man va väldigt ensam, precis som om folk trodde man blivit handikappad eller ngt, hoppas det blir bättre kram på dig

2010-08-01 @ 21:40:59
URL: http://anneliiisens.blogg.se/
Postat av: Daniella - mamma till Nea

Nämmen har du en blogg? :) vad treeevligt :)

2010-08-01 @ 22:09:21
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: sofie

della: japp jag har en blogg:)hihi anneli: tack söta du! ibland behöver man höra sånt! :) kram

2010-08-01 @ 22:12:24
Postat av: Sabina - mamma till Meya

Hittade hit genom en annan blogg. måste bara säga att jag känner igen det där med vännerna. Tror knappt jag pratar med en enda som jag var vän med innan jag blev gravid. dom slutade att höra av sig och när man hade tid och ork att träffa dom så ville dom inte. men håll ut! du kommer träffa många underbara människor sen och framför allt så får du ju din lilla bebis:)

2010-08-02 @ 11:22:09
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0