Lugnt

Natten har vart lugn:) tog en alvedon innan jga la mej så det blev bättre..
man märker verkligen att det börjar bli trångt där inne nu för bebis ligger verkligen och trycker överallt..
vaknade som vanligt i morses av att man behövde gå på toa och att fingrarna är som falukorvar!
och herre vad ont dom gör:(
har fortfarande foglossning iaf det känns verkligen när man ska gå någonstans för man kan inte gå för fort..
sen även fortfarande huvudvärk:( vill inte ha det mer!

men men det är la bara att bita ihop.. vill ha min bebis nu!! fast vill ju inte föda för tidigt men vill ha bebis gos och snutta!!

får snutta på milly när jag träffar henne och angelica nästa gång<3
på fredag bär det iaf av till ullared med bästaste Angelica och Emma:) myyys

jaja kanske skriver mer sen
so long // sofie

Kommentarer
Postat av: jessica

Jobbigt med både foglossning och mkt vätska men de är inte så vansinnigt långt kvar nu gumman!! Du får ta de lilla lugna så bebben inte tittar ut för tidigt. pösssss

2010-08-16 @ 11:06:30
URL: http://jessicathelin.blogspot.com
Postat av: Malin och Wiggo

jag vill med till ULLARED;)

Bebisen förbereder nu för att kika ut drf du har så ont, tänk att av något ont kommer det gott =) heheh men minsta lilla rådfrågning så ringer du till Förlossningen o frågar vad dom tycker o så :)

Pussssssss

2010-08-16 @ 12:36:45
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Anki mamma till Milly

jag längtar ullred :) <3

snart dags för bebis mys :)

2010-08-16 @ 13:40:55
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0