Mensvärk

har fortfarande som mensvärk i magen lite då och då.. sen även vääldigt ont i ryggen orkar knappt sitta längre livet e allt bra underbart när man är gravid:P

vill att bebis ska komma nuu! orkar faktiskt inte mer men får ju stå ut iaf..
det trycker fortfarande väldigt mkt när jag sitter upp, men min bm sa att även fast den har sjunkit ner så va den långt upp ändå kanske är en låång bebis!

jag ska inte bara klaga på min graviditet det är hur mysigt som helst när bebis rör på sig men vill gärna att du kommer nu! är i v.38 (37+5) och känns som om det är en evighet kvar även fast det går ganska fort faktiskt..

jaja imon blir det nog att hälsa på min pappa har saknat honom något enormt träffar han inte lika ofta längre.. men men han måste ju få se sitt barnbarn som ligger i magen..
sen blir det nog hem igen imon eftersom jag inte kan sova på mammas extra säng flera nätter i rad för jag får så fruktansvärt ont i ryggen och kan inte sova kommer ju knappt upp ur sängen på natten när jag vaknar och ska gå och kissa..

annars är det städbesiktning på den G:a lgh imon också så hoppas den går igenom vilket nog inte ska vara några problem:)

kom och tänka på häromdagen att det inte är långt kvar till ljus i alingsås börjar och jag tycker de är så himla mysigt och jag kommer få gå med barnvagnen på det i år myyyys!!!

nepp nu blir de sängen för hela slanten är heeelt sluut

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: anneli

nu är det inte långt kavr innan bebis kommer =) hua ja minns fortfarande hur jobbigt de va på nätterna den sista tiden, hade man kunnat hade man stått upp å sovit om de inte var för all ryggvärk hehe håller tummar å tår att h*n kommer snart å allt går bra, hoppas du slipper gå över som jag, de e sååå drygt kram

2010-08-31 @ 10:07:59
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0