orkar inte..

hade en jätte bra dag igår med emma och angelica det behövdes verkligen tack <3..

men sen nu när man kom tillbaka till verkligheten igen så är det inte så roligt..
jag orkar ingenting längre, försöker kämpa så mkt för detta men de känns som om de bara blir nergrävt hela tiden..
jag vill att vi ska ha det bra och visst de har vi la de mesta men du lovar alldeles för mkt ser dej knappt längre känns som om vi bara glider mer och mer ifrån varandra.. vill verkligen inte de och tror inte du vill de heller men vi se ju aldrig längre, jo när vi ska sova annars har du så mkt annat att göra..

jag menar du har jobbat hela veckan plus tränat och sen typ bara gått och lagt dej, sen nu tänkte jag att idag har vi hela kvällen för bara oss nä då ska du iväg till trollhättan och hjälpa den ena och den andra.. visst förstår att du vill hjälpa till de e inte de men vi har ju aldrig någon tid med varandra..

hur kommer de bli sen när vi får barn då? ska du vara borta lika mkt då?

jag vet inte allting känns bara konstigt just nu vill ha min goding där för mej men han förstår inte
det är så mkt runt omkring mej så jag tror jag spricker snart..

pratade med min syster idag om att jag gärna vill ha med henne på förlossningen som ett extra stöd.. behöver verkligen de då jag känner att jag inte fått det stöd jag behöver och vill ha.. för det har varit så mkt annat..
nä nu är det la dags att börja med middag till mej själv och sen får jag la städa ska packa bb väskan snart också för vem vet vad som kan hända.. måste alltid vara förberedd

so long// sofie

Kommentarer
Postat av: anki

låter inte kul.. :(

ring om de är ngt eller sms.

kan iaf lyssna och ge råd.

kände inte heller att jag hade det stödet jag behövde under graviditeten men under förlossningen var han underbar kunde inte vara bättre. hoppas de blir så för er oxå och att han inser att även han måste ge lite.

2010-08-06 @ 15:23:08
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Linda

de låter inte alls kul. Jag hoppas verkligen att allt blir bra för din skull. Finns här om du vill prata.. Tar gärna en fika nån dag me om du vill. Massa kramar till dig å bebis..=)

2010-08-06 @ 21:17:02
URL: http://leenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0