Pappa <3

Har en riktig pappa dag idag! sitter och gråter som tusan!
går inte en dag utan att jag tänker på dej och hur du mår! och nu när jag inte bor i asås längre kan jag inte hälsa på dej lika ofta som jag egentligen vill..

hoppas du förstår hur mkt jag älskar dej och tänker på dej! hörde av mina systrar att du blivit lite sämre igen..

har fått hålla mej hela dagen från gråt till godning gick till jobbet vill inte att han ska se mej så ledsen och sen när han gick brast allting..

pappa, du är ju allt! tänk när du inte finns där längre vad gör jag då?  jag vet att man inte ska tänka så över huvudtaget men det kommer i tankarna hela tiden..

det är så mkt jag vill säga till dej men känner att du har tillräckligt..
kan du inte bara bli frisk nu? leva så som du förtjänar? varför skulle det drabba just dej???
varför är det så orättvist? hade det funnits någon gud så hade det inte sett ut som det gör nu!

pappa snälla bli inte sämre nu igen hur ska jag klara det denna gången?

Jag Älskar Dig Pappa!

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

vännen även tankarna hjälper <3

2010-08-18 @ 11:00:36
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0