så va helgen över!

ja då va helgen över som sagt.. orkar inte blogga på helgerna knappt eftersom den går så fort ändå och goding är hemma och man hittar på lite mer än vanligt prioriterar jag inte bloggen på helgen:P

ja i helgen har jag vart med fia huuur mys som helst. och idag va vi på dop för sötan Vilja!

ja annars har magen vart spänd och gjort lite små ont men men de e la sammandragningar känns konstigt att ha "mensvärk" utan att ha mens haha
va ju hos bm i fredags bebisen är djupt fixerad nu :D nu väntar jag bara på att du vill uuut!

I veckan har jag lite och göra faktiskt imon ska jag slänga skit från min gamla lgh på tippen och hoppas på att få träffa angelica och milly en sväng vill även försöka få slingor i mitt hår eftersom de inte har hänt än..
sen på tisdag är det städbesiktning på den g:a lgh. sen blir de la hem och stor städa inför helgen då det är bby shower på lördag och måste ju göra iordning babyrummet som jga inte gjort än;) oooops jaja så kommer fia till mej på fredag och då ska vi baka maaassa och sen på lördag innan alla kommer blir de göra maten:P

hehe så hoppas denna veckan går fort:P

nu ska jag fortsätta titta på filmen som går på 4:an
So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: jessica

Men din nöt. Jag har ju sagt till dig att jag är hemma typ varje dag och grejar slingorna på dig om du bara tar dig hit! se så, kom in nu i veckan så tjötar vi skit och slingar håret.

2010-08-30 @ 09:00:31
URL: http://jessicathelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0