slappt!

har vart väldigt slapp med att skriva men har helt enkelt inte orkat bara..
sen idag va ju goding sjuk och hemma från jobbet och då har man haft sällskap så då vill man ju inte sitta vid datorn hela tiden..

ja idag vilade jag faktiskt på soffan för första gången helt otroligt men jag somnade faktiskt.. behövde de kände jag..
annars så med graviditeten e allt som innan mina fingrar gör så ont så jag inte vet vad jag ska ta vägen men annars i magen ligger bebis bra antar jag eftersom jag inte har haft så mkt känningar förutom att man bli andfådd plötsligt och sen helt knallröd i ansiktet haha

men nu är det bara en vecka kvar sen så är bebis så som den ska vara och då kan du få komma nääär du vill:P hihihi
känns helt otroligt att jag snart ska få dig i min famn!


V.14



Det va ett tag sen du va så liten! snart kommer du till mamma och pappa!

so long/ sofie

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

åh vi längtar att få träffa bebis sofie.

imorgon tänker jag inet hålla mig längre jag tänker känna på magen ;)

puss på re

2010-08-19 @ 09:22:24
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åhh va roligt:D bor du oxå i Alingsås? Min barnmorska heter Elisabet:)

2010-08-19 @ 19:33:01
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0