snart natten..

sitter och typ somnar snart i soffan herreguud vad trött man kan vara idag!
hostar och snörvlar som en idiot!
tänkte faktiskt jag skulle hälsa på jobbet imon en liten sväng innan jag ska träffa Essy och färga mitt håår äntligen!! hihi

har haft ganska ont ibland i magen nu i de sista men de e ju inte så konstigt eftersom de typ bara e 3 veckor kvar till bf heelt sjukt! sen att jag håller på att hosta och så gör inte saken så mkt bättre
hoppas de går över snart annars kan det lika gärna sätta igång tycker jag:P hihi

va hemma hos min syster förut och lekte lite med alicia och elsa mina små godingar
sen checkade även frida av mej med lista av vad jag ska ha med mej till bb haha hon e la rolig hon..

jaja längtar tills imon iaf när jag ska sitta med massa färg i hööövet:p
och får la se hur jag känner mikey tyckte jag skulle färga tillbaka till detta


men jag vet inte det är så jobbigt att färga det hela tiden.. speciellt de blir dyrt!

får la se kanske de blir lite brunare färg med slingor i hehe tror de kommer bli sketa bra iaf!

nä får så ont i magen av att sitta såhär så nu får de va nog
So long// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0