snart natten..

Japp snart har ännu en dag gått.. denna dagen gick faktiskt ganska fort mot vad dagarna brukar göra för mej..
sitter och funderar på just det där med vännerna igen..
alla var så himla glada för att man va gravid och sa att vi kunde hitta på dittan och dattan..
men sen när man helt plötsligt inte kunde festa längre så va man ju inte samma person för då är man tråkig..

ja jag vet det är väl bara att bita ihop men kan bara inte få de ur huvudet..
iaf i helgen ska jag passa min underbara syster dotter Alicia:D frågan är bara vad man ska hitta på hmm..
något kommer jag väl på hehe

idag kom äääääntligen papperna om havandeskapet så nu ska jag ringa fk imon för jag har lite frågor angående den..
gud vad bebis trycker och har sig nu men de e ju som sagt inte konstigt har ju bara typ 6 ½ vecka kvar tills jag är beräknad:P

känns helt otroligt för de har gått ganska fort för de känns inte alls längesen jag va i v.20 och sa att de BARA va 20 veckan kvar haha men jag klagar inte jag vill att min älskade lillbebis ska komma till mej nu, jag lovar jag kommer göra allting för dej mitt underverk..
mamma älskar dej redan över allt annat även fast du e så busig inne i magen;)

ska iaf in till asås på onsdag och sova hos mamma och sen antagligen träffa Angelica på torsdagen mys och få komma ut lite och träffa lite folk känner mej instängd ibland!

jaja nu ska jag snart lägga mej ¨
So long// sofie

Kommentarer
Postat av: winnie

Du å alicia kan ju komma ut hit till oss så nina å alicia kan leka å så kan du å ja ha skoj me :) puss

2010-08-03 @ 01:07:13
URL: http://themulicfamily.blogg.se/
Postat av: Malin och Wiggo

Se du har ju vänner att träffa ??

2010-08-03 @ 07:27:47
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: anki

under graviditeten det är då man får den största prövningen på vilka som är ens riktiga vänner.

de som hör av sig och vill ha med en fast man inte kan dricka alkohol eller festa som bara den. den som kan tänkas stanna hemma med en och bara ha film kväll eller liknande,.,

det är dem som är ens riktiga vänner.

2010-08-03 @ 15:36:13
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0