trött kväll!

Ikväll har jag kännt mej helt dööd! e gött jäkla trött!
vill bara kunna sova en heeel natt så jag hoppas att jag sover bättre i natt..
snart slutar goding på sitt jobb då kommer han och hämtar mej kan inte sova i mammas extra säng en natt till för då har jag ingen rygg kvar imon!
har haft vääldigt ont idag, måste vara foglossning eller nåt kan knappt gå.. det är värst efter jag har suttit eller legat ner för länge, känns som om den nedre regionen ska gå sönder heelt sinnessjuukt!

fick färgat den ena färgen idag iaf sen slingorna kommer la snart hoppas jag hade velat färga det innan vi ska på dop på söndag men får la se ifall någon har tid!

annars har jag vart med fia och jessica idag hade mkt trevligt även fast jag va halvt död, vet inte hur jag ska klara gå på ullared på fredag haha kommer dö av att jag har ont överallt och jag vill inte föda där nere för då får mikey köra vääääldigt fort till varberg ska jag säga dej! haha eller så får vi köra väääldigt fort hem haha

guud vad jag snörvlar och hostar vill bli av med skiten nu har ju haft den i en vecka!!
undra vad man ska göra imon?? hade jag kunnat färga slingor på mej själv hade jag gjort de.. men får la bli städa som vanligt eftersom min gubbe lär inte ha gjort de... suck!

jaja ska packa ner mina saker nu sen bara slappa tills goding kommer

So long// Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0