duktiga mej!

känner faktiskt att jag har vart duktig nu när jag äntligen har fått städa riktigt men ännu är det inte riktigt klart men nu orkar jag inte mer just nu tänkte jag skulle gå till affären och handla lite ska handla grejer för att göra knäck har vart sugen på att göra de skit länge men har helt enkelt inte blivit av men nu ska de bli av:P

igår kväll / natt kunde jga inte sova så jag ställade mej och skurade hela köket blev riktigt fint faktiskt så nu är jag stolt:P men som sagt nu är det bara lite små plock här och där sen är jag färdig:)

idag fick jag sov morgon till 10 vilket kändes väldigt skönt men man sover ju ändå som en kratta för man får ju itne den sömnen man ska ha men de gör ingenting nu börjar lilleman och gäspa så det blir la att ta på honom och gå till affären nu alldeles strax:)

puss!

den finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0