Har haft..

jag har faktiskt haft en väldigt trevlig helg med vänner!
igår satt vi alla här och mös med massa kortspel och massa tjöt:) det är synd att helgerna går så fruktansvärt fort bara..
idag har jag vart hos Angelica en sväng va kul att träffa henne igen för det går alldeles för länge innan man träffas men de blir ju lätt så tyvärr!
Elvin är fortfarande förkyld hes, snorig och hostig:( måste ringa bvc imon och säga att han inte kan ta vaccinet på fredag eftersom han är sjuk och dom får ju inte ha varit sjuka ett tag innan dom ska få sprutan.. så vi får väl se vad dom säger..

vad ska man göra i veckan då? funderar på om man ska åka in till alingsås och sova där och träffa lite vänner som man inte har träffat på ett tag.. men det beror ju på om lillen blir frisk snart vilket jag hoppas för jag är så himla trött på att han är sjuk nu han har vart det på tok för mkt stackarn:(

vill även börja träna nu snart så måste gå till sportlife och teckna ett kort så jag kan börja träna måste ju få bort kilona nu kan ju inte skylla på att man har fött barn hela sitt liv hahaha

nä nu kommer snart goding hem och då ska vi äta gott och titta på film:) innan sängen kallar

puss på er!




Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

kom in och skaffa kort på sportlife :D

ja vill träna med dej!!! :) <3

2010-12-13 @ 12:23:51
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0