ojojoj

ja vilken natt Elvin har vart så snorig och vaknat hela tiden och sen har han ju legat på mej och då menar jag verkligen på mej.. å då får man inte heller så mkt sömn.. men men vad gör man inte för sin lille:)
tråkigt att han är sjuk nu igen eftersom det inte alls va längesen han va sjuk..

sitter just nu och äter lussebullar bakade det igår dom blev sjukt fula men as goda;)
skulle åkt in till stan idag egentligen och träffat jennifer & julian men det går ju inte eftersom elvin är sjuk:(

Och pappa älskade pappa när ska du bli bra? tänker på dej dag ut och dag in! vaknar varje dag och undrar ifall du fortfarande lever det är en hemsk känsla plus att jag inte ens bor i samma stad som dej vi måste verkligen flytta nu så jag kan träffa dej så mkt jag bara kan vill inte må såhär! Älskar dej pappa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0