orolig natt!

i natt har lilleman som sagt sovit väldigt oroligt.. han har haft enormt mkt gaser i magen och pruttat hela natten... stackarn så varenda gång han va tvungen att prutta vaknade han.. men till sluta fick han ligga på mej då blev de lite bättre iaf även fast jag inte har sovit så mkt så fick ju han göra de iaf.. sedan vaknade han på riktigt vid 7 typ och låg och jollrade i sängen och babbalde på för fullt:P sötisen!

japp i veckan har vi inte gjort så mkt vart ute och gått varje dag och sedan bara tagit de lugnt:)
idag ska goding på julfest med jobbet så jag åker in till angelica så jag inte sitter hemma och deppar haha
sen åker jag hem till kvällen när vi börjar bli trötta:)

annars i helgen tänkte jag att vi skulle åka och hälsa på en kompis men de beror på om mikey inte är för bakis imon annars så har jag lovat han att jag ska baka lussebullar:P

jaja får la se ha en underbar fredag allihopa!

Puss!




Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Heheehehehh Mikey lär vara bakis ;) får du inte gå med på julfest med hans jobb???? :O

2010-12-03 @ 09:07:17
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: monica

haha vilken rolig bild :)

2010-12-03 @ 13:25:11
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0