så va helgen över!

japp det va den helgen det.. det går så himla fort tråkigt.. men men snart är det helg igen:)
fick sov morgon idag har inte sovit så värst bra inatt för lilleman har varit lite orolig i sömnen så det behövde jag!
igår gjorde vi inte mkt vi va hemma hos janne och line en sväng och åt tacos och sen gick vi hem vid 9 för lilleman ville sova och han kunde inte riktigt koncentrera sig på sömnen när vi inte va hemma så de va bara att gå hem då somnade han med en gång:)

idag blir det till att städa skulle jag tro det behövs och dammsuga och lite sånt!
tror min syster ville att vi skulle komma in till dom en sväng men vi får la se hur de blir och ifall goding vill.

gud vad Elvin har börjar le och skratta man blir så fruktansvärt glad när man ser det! men han måste komma in i någon fas nu när han typ bara vill sova för han är typ uppe en timma sen sover han typ2 sen är han vaken 1- 2 timmar igen och vill sova igen och även att han vill ha mat typ hela tiden spelar ingen roll faktiskt ifall jag ger han mer mat och tror att det ska gå längre tid mellan målen för det gör det inte utan han vill ha efter 4 timmar iaf.. hmm konstigt..

lines syster va även hemma hos line i fredags och hon har en dotter som är 11 dagar äldre än Elvin och Elvin va betydligt mkt större haha min store kille:p

jaja nä nu ska jag se ifall man får gjort lite nytta

Puss!



Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Oftast är pojkarna i större storlek har jag märkt, för alla flickor vi mött oss på som är äldre kan handla om 1 månad äldre är betydligt mindre än wiggo :O hehehe

2010-12-05 @ 19:45:17
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0