sen fredag!

är verkligen skit trött men kan inte sova.. men goding kommer ju hem snart och jag lär ju få ta hand om honom eftersom han va ap full och hade spytt typ tre gånger redan.. tror inte han förstår att man itne kan supa som innan längre utan får dricka med måtta haha jaja tji fick han och bakis lär han ju vara imon
när jag pratade med han trodde han att de va han som hade ringt mej och bad om ursäkt haha han fattade verkligen inte att de va jag som hade ringt han haha

jaja kommer skratta åt han imon när han mår dåligt skadeglad som jag är:P

imon ska jag nog baka lussebullar tror jag och även få städat här hemma
lilleman somnade sent också idag typ vid halv 11 och han brukar typ somna mellan 8 - 9 typ så de va ganska sent.. hoppas han sover bättre inatt

jaja men ska la lägga mej strax tror jag hoppas alla sover gott! :)

Puss!


såhär mysigt hade jag och Elvin det ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0