sen kväll och inte så tidigt

ja igår blev det ganska sent vi va inte hemma försen 1 eller nåt men trevligt hade jag trodde att Elvin skulle vakna skit tidigt för han typ bara sov när vi va hemma hos fia och tommy igår men han sov hela natten och vaknade vid 8 skit skönt men nu när han vaknade va han jätte förkyld igen:( jätte tråkigt

gårdagen bestod av god mat och massa kortspel hade verkligen skit trevligt och det va skit längesen jag hade så kul skrattade för fullt:)

idag ska jag städa när nu väl goding bestämmer sig för att gå upp sen kommer fia och tommy hit och så kanske tony och flicka till vän med ;P
då blir det mer kortspel iaf för oss men inte mikey för han tycker det är tråkigt så han får väl sitta vid sitt xbox ist haha

Stackars liten Elvin ligger i babysitter och bara hostar och snörvlar för fullt:( även jag kände mej lite krasslig nu när jag gick upp men jag tror att det är för att jag inte har sovit så mkt.. men jag kan lägga mej och vila senare hehe

måste även boka en tvätt tid imon för här behöver det verkligen tvättas! :P
japps men nu ska jag slänga mej på soffan och mysa med Elvin
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0