tråkigt!

hatar när M jobbar sent! de e så fruktansvärt tråkigt på kvällarna för när han jobbar tidigt så går ju ändå dagen rätt fort men kvällen går segt som satan och speciellt när han slutar typ 12 :(
men men sånt är livet..

Igår somnade inte lilleman försen halv 12 men sov ända till 7 och ville ha mat och sedan somnade om igen till klockan 10! sötnosen va nog väldigt trött:P och de va ju skönt för mej:)

annars har vi inte gjort så mkt idag lilleman har badat och han verkligen älskar att ligga och plaska i vattnet:)
jag va ju också sån när jag va liten älskade att bada han kommer säkert älska att bada i sjön också sen när han blir större! tänk att den 19:e är min lille pojk redan 3 månader tiden går så himla fort!

sen såg jag nu att han ska ha sitt vaccin den 17:e och hoppas han inte blir sjuk av det till jul hade ju vart väldans tråkigt!
så nu håller vi tummarna:)

nepp nu verkar lillen vakna till och vill nog ha mat

Puss!

vad vore livet utan dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0