truddiiluttt

jag ääärrr tröööttt:P haha men ändå kan jag inte koppla av och lägga mej och vila en stund men men de tar vi senare.. tänkte att jag skulle lägga mej hyfsat tidigt idag för jag vill gå upp imon och gå till affären och köpa alla grejer man ska ha till lussebullar för de vill jag baka imon:)
inatt sov inte lilleman bra han hade ont i magen inte alls roligt så han kunde knappt koppla av så eftersom jag inte fick så mkt sömn så fick mikey ta honom på morgonen så jag fick sova lite men kunde knappt koppa av iaf men men får försöka sova så gott jag kan i natt:)

annars så har jag kommit i en liten depp period men hoppas den går över snart sitter och tänker på tok för mkt men de e sån som är ibland.. måste även ringa och fixa så vi kan döpa våran fina son snart vill verkligen de men de e ju som sagt lite utgifter men men de löser sig nog hoppas jag!

hmm vad ska man göra nu då? börjar bli lite hungrig men orkar inte ställa mej och laga mat dagens ilands problem haha

jaja jag kommer säkert på något hehe
nu ska jag vara social mot Elvin en stund
Puss!

mina sötnosar!

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

sv: a fast detta är ju inte vissa dagar Wiggo är jätte sjuk :(

2010-12-09 @ 07:14:31
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0