ska det verkligen vara såhär?

ska man må såhär? ska man vara såhär ledsen? nej jag tror inte de..
orkar jag mer? det är frågan..
varför förstår han inte? han tycker bara jag e löjlig som med allt annat..

om det fortsätter såhär är det värt de då? vet inte riktigt vad som händer med mej just nu förutom att jag inte mår bra.. Jag vill bara skrika men de kommer ingenting, vill berätta för dej hur jag mår och vad jag tänker på men det kommer inga ord..

jag vill vara den glada, roliga lyckliga sofie som jag var men vart har hon tagit vägen?
och hur hittar jag henne?

sen jag blev gravid har vännerna bara försvunnit en efter en vart tog alla vägen?
varför vill ni inte vara med mej längre?
ni som tycker att jag sitter och klagar och tycker synd om mej själv ni får gärna tycka de det rör mej inte

vill bara att allting ska vara som förut, men de kommer det aldrig bli!
Längtar efter dej min bebis du kommer iaf förändra mitt liv totalt mamma älskar dej!

So long/ sofie

Kommentarer
Postat av: Frida (din syster) :P

Fina lillasyster, du vet att du kan prata med mig om allt :) Om de inte hör av sig eller skiter i dig, skit i dom vännerna, vem vill ha vänner som inte bryr sig!



Vet att det är mycket att gå igenom nu med pappa, en bebis på väg och ett förhållande som ska funka, men du klarar det för du är så stark, har inte mött någon som är starkare än du. Kom hit och skrik om du vill, gör inte mig något. Vill att du ska må bra.



När du väl fått din lilla bebis som kommer allt annat bleka bort, den kommer vara viktigare än allt annat. Jag längtar nästan lika mycket som du, ska bli så roligt att ha en liten sofie eller liten mikey (beroende om det blir en tjej eller kille) :P



Tänker på dig och hoppas att det inte blev något mer med ryggen. Ring om det är något! Love U lillasyster! Kram

2010-07-04 @ 19:33:19
Postat av: Malin och Wiggo

Jag förstår precis hur du känner dig, så kändes det för mig med när jag var gravid - alla bara försvann helt plötsligt men inte du.. "vännerna" man hade troe man itne är samma gamla vanliga person - o nej det är man inte för man har något viktigare att tänka på en att festa o dricka sig dryp full.. Jag finns här o det vet du - men man känner inte att någon finns där för man hade ju så många vänner o nu har man bara några fåtal kvar o det känns i ens hjärta. Jag mådde som du gör i min graviditet men allt blir bättre bara den lille kommer ut.



Visst du kommer känna dig hjälplös många ggr o det är då det är viktigt att höra av sig till dom du vet finns där o rådfråga eller bara gråta ut!



Pusss

2010-07-04 @ 19:50:44
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du är otroligt stark sofie som kämpar på trots att det är tufft. Att livet är upp och ner kan man ju ta men som gravid behöver man extra stöd och kärlek för de är jobbigt!! Vi får finnas för varandra när de är tufft och de är bara att slå en signal om du behöver prata.

2010-07-27 @ 12:34:59
URL: http://jessicathelin.blogspot.com/
Postat av: Emma

HEj!!



Vet precis hur de känns men kämpa på.. du e duktig:) när den lilla skatten kommit.. kommer allt förändas te de bättre:)

Kram Emma

2010-07-29 @ 00:05:32
URL: http://sylvenemma.blogg.se/
Postat av: Linda

De va samma för mig tjejen. när folk fick veta de så försvann dom. blev aldrig bjuden på fest elle nått skoj. Ja menar, visst kan man gå på fest även om man e gravid. tyvärr har de inte blitt bättere ännu..=( Menmen, jag har de finaste man kan ha, en underbar son. han e värd mycket mer än alla "vänner".. Du fixar detta tjejen. Snart har du oxå en liten underbaring där, å då får du lära dig vad riktig kärlek e=) Finns här för dig. Kramkram

2010-07-31 @ 21:40:59
URL: http://leenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0