suck!

det blir aldrig vad man tänkt sig eller vad säger man.. fan orkar typ ingenting mitt psyke e inte som de va förut.. får antagligen sjukskriva mej till slutet av graviditeten nu med eftersom jag stressar sönder mej!
sen hände de ju en olyckas igår jag såg min kompis på andra sidan gatan skulle springa över och såg mej inte för så jag blev påkörd av en cykel och skrapade upp hela knät! vilket gjorde fruktansvärt ont! så idag har jag knappt kunnat gå med mitt ben och vet inte hur kag ska lyckas somna idag..

det är så mkt just nu så mkt tankar som flyger åt så många håll.
varför skulle dom komma just nu? kunde dom inte väntat till jag blev gammal...
min bm frågade hur jag skulle bli om min pappa skulle dö innan jag fick barnet, vad jag skulle göra.
jag svarade att jag inte visste, men hur ska jag kunna veta de?

vill itne ens tänka tankarna, sen är min bm lite konstig tycker jag hon lyssnar inte direkt på mej och säger bara att allting kommer lösa sig och att jag borde gå till en psykolog men vad hjälper de?
visst jag kommer prata med någon men kommer hon förstå mej då?
jag orkar bara inte mer de är för mkt..

har haft jääätte ont i magen nu ikväll har aldrig kännt så det började att jag låg i soffan och fick jääätte ont i ryggslutet sen nu ikväll har de vart magen så jag har får andats inte och tänkt på annat så har de gått över, men en tjejkompis sa till mej att de kan vara förvärkar och de e inte bra!
jag vill itne att knodden ska komma nu alldeles för tidigt!
jag vill men som sagt de e för tidigt, du får allt stanna där inne ett tag till..

so long / Sofie


Kommentarer
Postat av: anki

inte roligt när man får förvärkar men dock kan de hålla på från v25 tills det väl är dags och kanske tur de.

det är ju att livmodern övar sig.

hoppas du får en bra helg =)

2010-07-02 @ 09:33:17
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: monica

du vet väl om att du har rätt att byta barnmorska om du inte trivs....

2010-07-02 @ 15:33:11
Postat av: sofie

ja jag vet men vet inte ifall jag vill byta tänk om jga får en sämre..

2010-07-02 @ 17:06:22
Postat av: Malin och Wiggo

Jag var inte nöjd med min bm heller hon var helt mongo verklgien- jag tänkte byta men liksom ja lunde inte med att göra det o sen när jag väl hade gått såpass långt in i graviditeten kändes det bara dumt att byta till någon som inte vet något om dig förutom det som står på papprena.. o du måste dra ner på tempot som jag sa till dig härom dagen för det är varken bra för dig eller ditt lilla knyte.. JAg vill att den ska komma nu så jag får gooosa bebbe =) o så wiggo får en friend =) pussa

2010-07-04 @ 19:54:28
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0