Ännu en helg över!

ja nu är helgen över igen känns som om man aldrig hinner göra nåt på helgen för de går så fort.
usch vad jag har mått konstigt idag eller de är inte bara idag men de är mer idag.
har haft så konstigt ont i ryggen ett tag nu jätte konstigt sen idag har de vart skit konstigt kan kan röra på mej utan att bli ansträngd och halsbrännan gör de inte bättre:S
sen med sömnen jag kan lägga mej och sova vilken tid på dygnet som helst jag är trött heeeeeeeeeeela tiden jag vill kunna vara uppe och inte gäspa och vara trött men de vill sig inte :(
om de är såhär redan hur kommer de bli sen?
fast iofs har jag vart i en liten depression nu men hoppas de går över snart
vet inte vad de är med mej..
so long// sofie

Kommentarer
Postat av: ...

:(:(

2010-05-02 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0