Hmmm..

Ibland känns allting så konstigt man vet inte riktigt vad man gör med sitt liv egentligen. det är så konstigt när man sitter själv de är då allting bara snurrar runt i huvudet.
sitter hemma och ska snart ta ett skönt bad eftersom jag ska jobba 14 timmar imon blää
är riktigt trött på skiten nu faktiskt. sen det här med graviditeten gör det inte bättre mår fortfarande illa och hormonerna sprudlar så ena stunden är man glad sen sur sen ledsen de är skit jobbigt..
hoppas jag klarar mig genom hela sommaren att jobba för jag måste verkligen ha pengarna och så är det bara!
nu är det inte långt kvar tills jag får min kattbebis ni ska får se en bild på han:)
han är uuuur söööt
sen i veckan va jag och träffade 2 utav mina gamla klasskamrater så himla kul och dagen gick så himla fort bara för man skrattade hela tiden och pratade massa gamla minnen.
Sanna och Terese har även börjat planera en babyshower för mig som kommer vara i augusti (inbjudningarna kommer senare.)

även fast man har skit tankar när man sitter själv börjar faktiskt det mesta gå år ljusare tider.
jag och killen har haft det huuur bra som helst nu och han har vart superduper gullig mot mig man kan nästan undra vad man har gjort för att förtjäna det när det händer så sällan ;) haha

annars är det ju som sagt bara jobb som gäller för mej eftersom jag ska få så bra föräldrapenning som möjligt och det är ju väldigt nödvändigt!
jag var och träffade Petra och Andreas dotter vilja igår för första gången gööööör söööt
längtar hur mkt som helst efter min egna nu vill att h*n ska komma nuuu!!!!'
men nu är det ju 18 veckor kvar typ hehe

jaja slänger upp en bild på kattbebis
So long// Sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0