Ingen bra dag!

Den här dagen har inte startat bra känner mej så fruktansvärt j*vla ensam!
Alla kanske tror att mitt liv är jätte bra och jag alltid är så glad men så e de inte de e bara utsidan!
Ibland saknar man den tiden när man va liten, inga bekymmer kunde leka när man ville,
kunde vara liten och aldrig ha några problem.
men så är det ju tyvärr inte längre.
sen finns de såna människor som du, som bara vill förstöra för en, men glöm!
din tid är ute.

den största lyckan jag har just nu är det som växer i magen på mej.
Du, du fina vackra ting som ska komma till världen och jag ska bli mamma till dej helt underbar känsla.
Då kommer jag aldrig vara ensam igen!
sen om typ 10-9 veckor kommer jag inte vara lika ensam iaf hehe
so long // sofie


Kommentarer
Postat av: Line

vem är dum?! ska jag banka vett i nån?

2010-05-03 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0