Lördag

Sitter hemma poppade precis mej en påse popcorn. något får man väl unna sig själv... dagren började bra med att stjärtan och felicia kom hit men sen blev de värre..
orkar bara inte med allting som rör sig runt omkring mej nu för tiden. har hamnat i någon depp period. egentligen ska jag bara bry mej om mej själv men de går inte bryr mej för mkt om allt annat som vanligt..
det som alltid kommer vara lycka för mej är det som växer inuti mej just nu!
kan inte beskriva med ord hur de känns när jag känner dej sparka och vet att du är inuti mej och om några månader finns du hos mej:) går inte beskriva med ord hur mkt jag älskar dej redan!


igår va vi ju som sagt och bowlade med mikeys arbetskamrater och jessica:) och jag vann över mikey *stolt*
men men sen blev allt folk bara fullare och fullare då ville man bara åka hem!
är så jävla trött på fulla folk är ute varje helg liksom kan dealdrig va folk som e nyktra en hel helg??


nä usch för allt depp kanske skriver lite senare
so long// sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0