torsdag och v.21:)

Ja nu är det torsdag igen och en ny vecka har gått och man är i v 21. "Bara" 19 veckor kvar nu haha
ja vad har hänt denna veckan? jo min kära vän malin har fått en son Wiggo på 3665 g och 52 lång:)
GRATTIS! är så himla glad för eran skull!
nu längtar man verkligen efter sin egen!
vill också gosa bebis, längtar efter den lill* som kommer i september!
annars har jag inte gjort så mkt jobbat en sväng men är ju fortfarande så himla trött
hoppas på att det fösvinner snart!

annars så börjar magen växa nu märkte jag i morses när jag ställde mej framför spegeln:p
jo nu börjar det hända något! ÄNTLIGEN!!! wiiiie

nu ska jag vila lite efter maten och sen kommer monica med filippa:)

so long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0