vecka 23 nu:)

igår gick jag in i vecka 23:) tiden går ganska fort iaf..
ja vad har hän under denna veckan?
jag har jobbat jobbat jobbat.. sen även fixat med maaassa annat som ska göras nu inför flytten..
japp jag ska flytta den första juni nu om allt blir som de ska.. då flyttar jag ifrån asås i ett år sen tillbaka igen:)
hehe hade ju tänkt att min lillasyster skulle få hyra min lgh i andrahand men allting med alingsåshem ska vara så jävla krångligt hela tiden och då orkar inte jag..
men hon kanske kan bo där under uppsägningstiden iaf:)
vi får hoppas och det är ju bra för mej för då slipper jag betala dubbla hyror..
annars måste jag låna pengar och det hatar jag!!
tänkte slänga upp en bild på magen fast den är från vecka 22. men det får bli så hehe so long// Sofie

fick även lite kläder av faster idag till bebisen:)



och var och hälsade på min lilla bebis:) kan inte komma på vad han ska heta bara?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0