friday

ja då va det fredag igen veckorna går så fort nu när man har fått barn..
igår va jag och goding i borås efter han slutade jobbet han ville köpa en ny mobil och de slutade med att vi båda kom ut med varsin haha jag som inte skulle ha en ny mobil men men så fick de bli en samsung galaxy s:P

lilleman börjar komma tillbaka till sitt vanliga jag igen vilket känns väldigt skönt för nu har mamma fått sova ut iaf mer än innan:P just nu ligger han i babysittern och jollrar hehe det är så mysigt att man ser hur han växer men jag vill inte att de ska gå för fort han får vara lite så länge han vill ;) haha

idag ska winnie med barn och monica och fillis komma hit och monica och fillis kommer nog sova här skönt med lite tjöt och sällskap!
så nu på morgonen fick jag röja lite innan dom kommer och lilleman låg i babysittern och bara tittade på han log även mot mej idag igen UNDERBART! love it!

ja mikey ska jobba imon igen för att han vill att vi ska få in lite extra pengar speciellt nu inför jul men det är så tråkigt för då är han bara ledig en dag och det känns ju sådär.. men men som sagt det är ju pengar
vill ju åka till ullared och köpa julklappar och nya kläder till både mej och Elvin för nu börjar han ju växa ur dom små storlekarna snart och då vill man ju gärna ha lite kläder hemma:p

jaja nu ska jag vara med Elvin och mysa sen får vi se när monki och winnie och alla barn kommer :)

So long// Sofie

Tänk attlillen har varit där inne helt sjuukt!


Kommentarer
Postat av: Malin och Wiggo

jAaaa de var jätte mysigt ute =)

2010-11-09 @ 19:19:14
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0