hujjaa

herregud vilken kväll lilleman har inte alls vart på humör.. tyckte så synd om honom han bara skrek och skrek.. men sen kom svaret ett stort lass i blöjan stackarn hade ont i magen:( sen efter de va han glad igen han låg och jollrade och pratade för fulla muggar:P sötnos!

Imon blir det Ullared:D skönt att få köpa alla julklappar och massa strunt som man alltid köper där:P haha

så Elvin ska vara med Line och Adrian imon på förmiddagen medans vi är borta känns väldigt skönt då jag tror att han bara skulle bli gnällig av att få logga i vagnen hela tiden.. hoppas han är snäll men de tror jag nog! :)
Idag har vi vart på bvc på 2 månaders kontroll och allting var så bra så:) Elvin väger nu 5120 och är 57 lång han börjar bli stor min lille kille!
när jag skulle ta av han blöjan fick dom syn på andningslarmet och blev väldigt nyfikna på va det va haha dom sa att dom aldrig hade sett nåt sånt innan även fast det är ganska vanligt..

föresten så har goding fått fast jobb här i vga nu så det känns skit bra! att inte behöva vara orolig att han ska jobba typ i norrland eller nåt haha

sen att vi även kan flytta till alingsås igen som jag vill! fast det ska ju bara komma upp den rätta lgh också! blir ju lättare sen när jag jobbar eftersom goding har körkort och inte jag men det är ju tänkt att jag ska ha de iaf till nästa vinter igen!

Det verkar som om lilleman har mardrömmar eller nåt han ligger och gnyr i sömnen och blir jätte ledsen och sen somnar om igen.. hmm min fina son han är mitt allt!

ska se ifall jag hittar några kläder till mej i ullared men lär ju inte göra de som vanligt och känns så onödigt när jag ändå ska börja träna snart för att gå ner i vikt och sedan kanske inte kläderna passar :S
kan ju alltid köpa klänningar och tunikor för dom sitter ju ändå pösigt..

ojojoj vad jag skriver idag då nepp nu vaknade lillen till så får gå och natta han igen

Ha en bra torsdag kväll / natt

PUSS!

Alicia är så duktig och matar Elvin, hon vill alltid göra det när vi kommer och hälsar på:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0