i låååådaaan

ja jisses vilken kväll det blev igår.. jag hade kul iaf skrattade så mkt att jag fick ont i magen hehe ja man känner ju av att man fick lite vin i sig igår fast inte så farligt för jag va ju typ nykter när goding hämtade mej visste ju att det va en dag idag med och så hehe

idag har jag bara legat på soffan med lilleman typ hela dagen nästan för stackarn är fortfarande förkyld så jag ska ringa bvc på måndag också för han har ju vart dålig i magen i en vecka..

Sen har jag även börjat spåra lite på det här med dopet vi vill ju ha dop för lilleman så jag ska försöka fixa dopklänning nu och ringa till kyrkan och fixa massa hehe så det får la bli i slutet på januari eller i början vi får väl se..

guuud vad trött jag är! blir nog ganska tidigt för oss ikväll eftersom man kom hem lite sent i natt och sen att lilleman vaknade tidigt så då va det ju bara att gå upp hehe

imon ska vi på kalas för min syster frida:) ska bli mysigt!

jaja nu ska jag busa med Elvin lite medans han ändå är vaken hehe det är det bästa som finns när man ser han le mot en.. det gör ens dag verkligen!

So long// Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0