lördag morgon

tidig morgon idag.. och guuud vad trött jag är! men men sånt är livet:P hehe Elvin la en spya över hela mej i morses efter han hade ätit väldigt trevligt haha
igår va vi som sagt i ullared så nu har vi köpt alla julklappar förutom en! men får se vad jag ska köpa de e ju så svårt..
Elvin ligger i babysittern och jollrar som vanligt och är så söt så:)

herregud vad trött jag va igår somnade på soffan vid 7 sen vid 8 väckte goding mej då blev de pizza och sen gick jag och la mej igen men kunde inte somna försen halv 12 typ

nu är goding på jobbet han jobbar till 12 idag sen ska vi hämta Alicia för hon ska sova över här idag myyys!
kanske ska gå ner till Andreas och Petra med barn en sväng för Alicia och Felicia är lika stora hello kitty fans;)

sen blir det nog bara lördags mys framför tven!

fick även köpt lite kläder till mej igår det va längesen men inga jeans måste gå ner mina grav kilon innan jag tar på mej de igen annars ser jag ju ut som en stoppad ko! haha
måste verkligen börja träna nu ska gå till sportlife nästa vecka och titta lite hehe

nä nu ska nog jag och Elvin göra oss iordning sen måste de även städas här och gömma bort julklapparna så att alicia inte ser dom;)

ha en härlig lördag!
Puss

Alicia Blinkar som vanligt för blixten :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0