lugnt..

lilleman har börjat sova så himla bra på natten han somnar mellan 7 - 9 på kvällen vaknar en gång på natten och vill ha mat sen vaknar han till morgonen igen:P  men de e ju inte så konstigt eftersom han är typ vaken hela dagarna.. vet inte varför han inte kan koppla av på dagen men men han sover ju på natten iaf:)

sen börjar han ju bli större nu och vill vara uppe mer men det är ju just det att han sover ju verkligen ingenting på dagen haha min envisa lille godbit vill inte missa en sekund:P
sen har han även vart dålig i magen i tre dagar nu och jag har inte gett honom någon laktulos på 3 dagar för det är ju ingen idé när han redan är dålig i magen..

min förkylning har inte försvunnit än.. fattar inte när den ska försvinna fast goding har ju vart sjuk i 3 veckor nu snart.. hoppas det försvinner för oss båda inom snar framtid..

jaja nu ska jag äta frukost och sätta mej i soffan med lilleman

So long// Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0