mysmorgon!

åååh vad lilleman har vart mysig inatt vi har bara legat och myst hela natten:D han sov ju typ hela dagen igår och sen somnade han för natten vid halv 9 ca sen sov han till halv 1 ville ha mat somnade direkt om igen och sen vaknade han vid halv 8 hur skönt som helst! världens bästa son har jag!

jag menar han är ju bara 2 månader och sover hur bra som helst:)

nu ligger han i babysittern och pratar och snart ska han nog få ett bad:)
föresten han har fått lite skorv vid pannan är det någon som vet något bra sett att få bort de? något bra tips? :)

ja i helgen har jag passat alicia det va lite påfrestande att va två barnsmor:P haha speciellt när båda vill ha uppmärksamhet men alicia är så duktig och vill så gärna ta hand om Elvin:)

igår skrattade han åt alicia hon sa bara hej Elvin till honom och då kom det ett flabb sööötisar ;)

ja undra vad man ska göra idag?? ska nog gå ut och gå en sväng och försöka städa lite om lillen tillåter hehe

jaja nu ska jag mysa mer men Elvin

Puss!



Kommentarer
Postat av: Daniella - mamma till Nea

Finns en salva på apoteket som är mot skorv :) den fungerar jätte bra! dock är det inte lika kul å behandla skorv när bebisarna har så mkt hår för salvan är fetare än vaseöin å tar skit lång tid innan den försvinner ur håret :P Salicylsyrevaselin tror jag salvan heter

2010-11-29 @ 09:05:43
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Line

om det är lite grann så låt det va bara adrian hade lite med å jag struntade i det.. läker av sig själv.. annars har jag för mig att babyolja hjälper å mjukar upp det.. blir det värre ska du ha kortisonkräm.. men onödigt att stryka på det om det ej är så mycket.

2010-11-29 @ 10:45:09
Postat av: jennifer

Tackar tackar:) Din e riktigt fin den med:D Julian har också lite skorv i hårbotten men jag låter det vara....tror nästan det irriterar mer med salvan än vad själva skorvet gör av sig själv:) Sen beror det väl självklart på mängden iofs:)

2010-11-30 @ 22:03:18
URL: http://yennas.blogg.se/
Postat av: malin & wiggo

sv: ÅH tack så jätte mycket :D

2010-12-03 @ 08:55:58
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0