ojojoj

ja oj vad mkt snö det har blivit! mysigt:)
hoppas det stannar såhär och inte blir sånt slask och skit för de e inte roligt..

å på fredag ska jag och goding till ullared haha får la se hur de går:P måste verkligen köpa julklappar å lite annat till lgh.. frågan är ju ifall vi ska ta med oss Elvin eller inte han får ju inte direkt roligt där och kommer nog bara bli gnällig för det är ju inte så roligt att ligga i vagnen hela tiden.. men vi får se det går säkert bra:)

gud vad man märker att han utvecklas kan inte sluta tänka på det det räcker nu att man bara pratar med honom så ler han ett stort leende min fina Elvin<3<3

både jag och han somnade på soffan förut det är så mysigt att bara lägga honom brevid sig och sen slumra till lite:P haha

fick hem min tomtedräkt idag den såg ganska stor ut men det är ju inte jul försen om 4 veckor typ så hoppas det sitter bra då annars får den vara lite stor hehe:P

nä nu ska jag se biggest loser och sen paradise hotel och massa annat som kommer på tven idag:D

Ha en bra och snöig kväll:):)

Pöööösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0