pissväder!

ja sikket jävla piss väder det är! kan ju inte göra ett skit..
idag har winnie vart hos mej och tjötat massa skit skönt med lite sällskap då man typ är själv hela tiden..
annars som sagt har inte Elvin vart sig själv på tre dagar han sover knappt någonting först nu sover han och det är typ första gången idag annars har han bara sovit tio min här och tio min där..
börjar nojja upp mej själv om att något är fel..

sen är ju mikey typ sjuk så det kanske han också börjar bli? han har ju vart lite snuvig då och då men ingenting mer sen har jag ju tatt tempen på han och han har ingen feber så jag vet inte vad de kan vara..

blir bara så frustrerad för jag vet inte vad han vill.. han ligger mest i famnen nu eftersom så fort jag lägger honom någonstans så vaknar han skit jobbigt men de finns ju inte så mkt att göra åt tyvärr

känner mej helt utmattad för man inte har fått sova som man ska och att jag knappt får i mej någon mat för att han kräver min uppmärksamhet 24/7..

jag hoppas det blir bättre snart!

nepp nu får jag nog passa på att göra lite nytta medans lilleman sover!!

So long// Sofie



Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbit när dom inte vill som vi vill dom små. Hoppas verkligen att han klarar sig utan å få skiten. Uscha. Se till att han får i sig mycke vätska bara, men de vet du säkert redan. Sover han inte i din famn elle nått sånt? Sov när han sover, även om de bara e 2minuter, gorbys å billys va bra vänner till mig när anton va liten. kanske inte de goaste men bättere än inget.. Hoppas att de löser sig. Kramkram

2010-11-03 @ 20:01:09
URL: http://leenda.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Julian är vaken nästan hela dagarna nu med, men jag tror det beror på att han börjar få in lite dygnsrytm och sover lite mer på natten istället:) hoppas på att det är så iaf så det inte har med ngt annat att göra:) går ni på BVC i Alingsås eller Vårgårda?

2010-11-03 @ 20:58:01
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0