Smile:)

idag har vart en städ dag fast är inte riktigt färdig än ska fixa och dona lite mer imon:)

annars har vi vart på bvc idag och lilleman väger nu 4340 gr och är 55 cm lång:) börjar bli en stor kille nu!
har ju inte vart vidare väder idag heller vart riktigt regn och blås rusk usch och fy!

allting går inte riktigt som man har tänkt sig man frösöker så mkt men de hjälps inte men hoppas det blir bättre snart!

gjorde föresten ett test som man ska göra efter förlossningen om hur man mår och jag fick inte vidare bra resultat på det men det är bara för att jag känner mej så ensam vill flytta tillbaka till alingsås igen till alla mina vänner känner inte att jag vill bo här..

men iaf så vilel hon att jga skulle gå på en träff punkt nästa vecka där jag får träffa lite andra mammor som kanskr är i min ålder och så man lär känna någon men ska inte hoppas på för mkr för man vet aldrig

älskar verkligen min bvc tant hon är sjuukt bra!

iaf så verkar de som om elvin kanske börjar bli lite förkyld eller nåt han sover inte riktigt som han ska och är lite gnällig plus snorig men så länge han inte har feber så ska jag väl inte klaga..

Idag log han åt mej 3 gånger för första gången helt sjukt vad glad man kan bli av en sån liten grej blev verkligen helt överlycklig! älskar min son!

so long// Sofie



Kommentarer
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Åh, så söt han är !

2010-11-03 @ 09:46:52
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0