thaas friss

inatt ville lilleman promt ligga på mej ville inte alls ligga i sin säng som han brukar.. jaja det är ju mysigt iaf:)
idag kommer jessica och hämtar oss så ska vi in till stan för jag ska klippa mej kl 14:30 :D äntligen som jag har längtat!! nu blir det bort med det långa håret gooodbye:P så nu kommer jag se ut som en barnrumpa igen haha

gud vad jag älskar när Elvin ligger och jollrar och när man busar med honom så ler han det finaste leendet:) man ser hur han utvecklas hela tiden hur mysigt som helst! älskar mitt liv och min Elvin!!


på fredag blir Elvin 2 månader helt sjukt vad tiden går! sen är jag även bjuden på tjejkväll men måste prata med goding först om detta men tror de ska gå hur bra som helst:P hehe

lilleman har ju blivit så lång nu så han kan ju inte ha 56 kläderna så nu får han ha 62:) stora killen:P bara att 62 kläderna är så stora runt lår och midja men längden är dom bra!
hellre lite stort än att det är för litet och sitter tajt!
måste hitta en tomtedräkt till lilleman som han ska ha på jul tänkte jag skulle dra mej till nossebro marknad nästa onsdag och kolla lite där om jag hittar nåt intressant

sen ska jag ju även snart till ullared mys där ska jag köpa julklappar och en ny garderob till Elvin eftersom han knappt har några kläder känns det som..

jaja tänkte köra en spontan dagens outfit på Elvin idag


So Long// Sofie


Body Cubus ( fått utav milly och anki), byxor hm och strumpor ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0