bvc

japp snart ska vi dra iväg till bvc spännande:)

guud vad trött jag är! har knappt sovit nåt på 2 dagar lilleman har inte vart sitt riktiga ja.. hoppas de blir bättre snart.. jag börjar ju känna mej dålig så jag hoppas inte att han börjar bli sjuk eller nåt..

får nog lägga mej och vila sen när jag kommer hem är gött trött.. hade verkligen behövt städa och göra iordning här men har inte haft orken till det nu i de sista är trött och vill ligga och mysa med elvin ist

men men skriver la senare

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja absolut, riktigt illa att vi inte gjort det än! Lust att ta en promenad nån dag kanske?:)

2010-10-19 @ 16:29:47
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0