:)

känner mej hyfsat utvilad idag Elvin har vart lugn hela natten och dagen vilket känns underbart bra:) hihi
just nu sitter jag och pumpar(som vanligt) men kanske blir ändring på det på måndag vem vet?:P
idag har vi vart hos janne och line en sväng sen har vi typ bara vart hemma och jag har lagat lasagne mums!
goding är i jönköping en sväng men kommer la snart tillbaka och då ska jag och Elvin till Familjen Jarestrand! :) wiiie så får vi la se vad vi ska hitta på hehe

hade en skit kul och verkligen jätte trevlig efm/kväll med sanna igår, man skrattar alltid lika mkt när man är med henne!
och Elvin älskar hennes filt haha sanna du är för go!

Nu va det längesen jag träffade min fining Angelica! SAKNAR DEJ!
men vi ses nog snart hoppas jag!

jaja nu ska jag fixa och dona lite innan goding kommer och hämtar oss

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0