hem igen:)

ja nu ska jag snart åka hem igen känns väldigt skönt att få komma hem till sin egen säng:)
dagarna går så fort när man är inne i stan för det finns så mkt att göra..
på morgonen idag var jag och hälsade på på jobbet lika trevligt som vanligt plus att dom hade köpt kläder till Elvin som var jätte fina verkligen! han blev jätte glad;)
sen gick jag hem till Anki och vi satt och tjötade där en stund, rebecka och hennes kille kom även förbi:)

lite senare gick vi ner till stan i det härliga vädret och jag hittade en present till goding som är perfekt! :)
sen fikade vi även en liten stund och efter det började vi vandra hemåt. fast vi gick in på willys en sväng för jag var tvungen att köpa ersättning och blöjor.
sen kom v hm till Angelica igen. åt lite och sen hem till min syster och sen tillbaka till anki igen och sen till mamma så det har varit en fullspäckad dag med mkt trevligt folk! :D

jaja får la börja göra mej iordning innan mikey kommer

So long// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0