Hemmadag!

Idag har vi bara vart hemma känns skönt faktiskt har ju vart lite flängande nu i det sista!
raymond och hans tjej var här en sväng med deras dotter och tittade på lille Elvin.
sen kom Fia och tommy och mös även en stund fick lagat tacos och ha de bara allmänt gött! igår var jag hemma hos Angelica heela dagen hur mysigt som helst alltid lika roligt att vara med henne och millsan! Imon är det mikeys sista dag hemma sen börjar han jobba igen VILL INTE!
vill ju att han ska vara hemma med mej lite till.. men men det är la lika bra att börja vänja sig.. på måndag ska jag till bvc och väga och mäta lilleman igen så nu får vi se hur mkt han har gått upp:)

vaknade idag av att jag hade fått mess ifrån Angelica hon behövde prata, självklart ställer man upp ALLTID! kommer alltid finnas för den tjejen! <3<3

imon ska vi in till stan och hälsa på min pappa och sen ska vi åka och handla sen blir de bara hem igen och som sagt sen blir de la att mikey går och lägger sig väldigt tidigt eftersom han ska jobba på måndag.
jaja här kommer en bild på mikey och Elvin när dom myser i soffan till en film nu ikväll och lite andra bilder:)

So Long// Sofie



så söööta! Syskon kärlek!




Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

<3<3<3

2010-10-03 @ 12:12:29
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0