ingen ork

nä jag har inte haft någon ork alls till att sitta vid datorn idag.. har bara legat och myst med Elvin hela dagen och dessutom har han vart så himla mammig så men de gör ingenting jag gillart..

inatt va de en lång natt Elvin hade bestämt sig för att vara vaken typ hela natten så har vart helt slut idag men fick vila när han sov..
imon ska vi till bvc ska bli roligt och se vad han har gått upp!
lika spännande varje gång hehe

Angelica du ska veta att jag alltid finns där för dig med! Älskar dej vännen, du känns som min egen syster
allt för dig! <333

föresten har jag blivit helt kär i Glee kan verkligen inte sluta titta på det!!!

So long// Sofie


Min Fina!!



Kommentarer
Postat av: anki millys mamma

sötnosar

2010-10-18 @ 22:54:18
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0